Takk og farvel til Problemkassa
Problemkassa nærmer seg pensjonsalderen med stormskritt og fra nyttår vil det ikke lenger være mulig å melde inn nye problemer i Problemkassa. Vi ønsker nå at alle nye problemer skal meldes inn til e-postadressen kunde@bibsyst.no, hvor det sluses inn i vårt nye problemhåndteringsverktøy. Kommunikasjonen foregår på e-post og man følger opp saker rett og slett ved å svare på e-postene dere får fra oss.
I motsetning til i Problemkassa får dere nå personlige brukere. Vi oppretter brukere etter hvert som dere er i kontakt med oss. Din bruker kobles til ditt bibliotek, og du kan også være koblet til flere bibliotek, hvis du f.eks også er skolebibliotekansvarlig i din kommune.
Du kan logge inn på https://kunde.bibsyst.no for å få oversikt over sakene du har sendt inn. Der kan du også se saker som andre fra ditt bibliotek har meldt inn. Du kan følge opp saker fra denne siden, men ikke opprette nye. Brukernavnet ditt er e-postadressen din og du får tilsendt passord via “glemt passord”-funksjonen. Du kan logge inn her ETTER du har fått respons fra oss på den første saken du har sendt til kunde@bibsyst.no
Vi flytter ikke saker fra Problemkassa til det nye problemhåndteringsverktøyet. Har dere pågående saker dere vil ta med dere videre, må dere melde inn disse på nytt til kunde@bibsyst.no. I første omgang stenger vi altså for nye saker i Problemkassa, det vil fortsatt være mulig å følge opp eksisterende saker en periode til.
Veldig mange av sakene vi får inn er utviklingsforslag til Bibliofil. Dette er vi veldig glade for! Men vi håper at dere heller vil sende disse til et av våre fagutvalg, slik at de kan vurdere hvilke forslag vi skal prioritere. I dag er det en lenke i Bibliofil til Problemkassa, denne vil nå peke på en side hvor dere finner adressen til de ulike fagutvalgene, i tillegg til adressen til vår kundestøtte.
Nyheter
Siste nyheter