Kundestøtte – hvordan komme i kontakt?

For skolebibliotek:

For spørsmål eller oppstått problem – ta kontakt med ansvarlig for skolebibliotekene ved ditt lokale hovedbibliotek.  Vedkommende vil igjen ta kontakt med oss dersom de ikke kan hjelpe.   Ved manglende kontakt med biblioteksystemet Bibliofil – ta kontakt direkte med oss.

For folke-/fylkesbibliotek:

Problemer meldes til kunde@bibsyst.no.

E-postliste

Bibliotek-Systemer As har to e-post-lister. Disse er fora for utveksling av erfaringer og spørsmål.

Les mer her.

Håndbøker

Bibliofils håndbøker beskriver systemet i detalj for den som vil undersøke selv.

Telefon

Ved akutte, alvorlige problemer, kontakt oss på 33 11 68 00.

Kundebesøk og regionale samlinger

Våre bibliotekfaglige konsulenter har siden 1997 regelmessig foretatt bibliotekbesøk. Det gir oss anledning til å demonstrere systemet i dialog med kunden, motta ønsker om videreutvikling og formidle ny informasjon. Besøkene foretas uten kostnader for våre kunder.

Vi utfører kundebesøk og har regionale samlinger i samarbeid med lokale aktører. Skolebibliotek inngår ikke i ordningen, men vi tar gjerne møter med skole- og folkebibliotek samlet.

Teknisk serviceavtale

Vi tilbyr support- og teknisk serviceavtale på utstyr som vi leverer til biblioteket. Det kan omfatte meråpent utstyr, selvbetjeningsenheter, RFID-utstyr, skrivere og skannere.

Ta kontakt på firmapost@bibsyst.no for mer informasjon og pris.

Ugle